فرضیه های پژوهش
فرضیه اصلی پژوهش حاضر عبارتست از :
آموزش هنرهای تجسمی افزایش مهارت های پردازش اطلاعات بینایی (ادراک بینائی) کل کودکان حساب نارسای پایه های دوم و سوم دبستان مؤثر است.
فرضیه های فرعی عبارتند از :
فرضیه ۲): آموزش هنرهای تجسمی بر افزایش هماهنگی چشم و دست کودکان حساب نارسا مؤثر است.
فرضیه ۳): آموزش هنرهای تجسمی بر افزایش توانایی تشخیص شکل از زمینه کودکان حساب نارسا مؤثر است.
فرضیه ۴): آموزش هنرهای تجسمی برافزایش درک ثبات شکل کودکان حساب نارسا مؤثر است.
فرضیه ۵): آموزش هنرهای تجسمی برافزایش درک ارتباط فضایی کودکان حساب نارسا مؤثر است.
فرضیه ۶): آموزش هنرهای تجسمی برافزایش درک موقعیت فضایی کودکان حساب نارسا مؤثر است.
فرضیه ۷): آموزش هنرهای تجسمی برافزایش ادراک دیداری – فضائی کودکان حساب نارسا مؤثر است.
فرضیه ۸): آموزش هنرهای تجسمی برافزایش حافظه بینائی کودکان حساب نارسا مؤثر است.
فرضیه ۹): آموزش هنرهای تجسمی بر کاهش علائم حساب نارسائی کودکان حساب نارسا مؤثر است.
متغیرهای پژوهش:
در این پژوهش متغیرها به شرح زیر بوده است:
- آموزش هنرهای تجسمی: متغیر مستقل
- مهارت های پردازش اطلاعات بینایی: متغیر وابسته مقطع تحصیلی (پایه های دوم و سوم دبستان) : متغیر کنترل
لینک بالا اشتباه است
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0