۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۴-۱- هدف کلی پژوهش
بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سوم دبیرستان
۱-۴-۲- اهداف جزئی پژوهش
۱- بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سوم دبیرستان.
۲- بررسی رابطه باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سوم دبیرستان.
۳- بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر سوم دبیرستان.
۴- بررسی رابطه باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر سوم دبیرستان.
۵- بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر سوم دبیرستان.
۶- بررسی رابطه باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر سوم دبیرستان.
۱-۵- سوالات پژوهش
۱- آیا بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟
۲- آیا بین باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟
۳- آیا بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟
۴- آیا بین باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟
۵- آیا بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟
۶- آیا بین باورهای انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟