۱-۴- اهداف پژوهش
هدف کلی : تعیین رابطه بین ناسازگاری زناشویی با مشکلات رفتاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
۱– تعیین رابطه بین ناسازگاری های زناشویی با مشکلات رفتاری دانش آموزان
۲ – تعیین رابطه بین ناسازگاری های زناشویی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
۳- تعیین توان پیش بینی ناسازگاری های زناشوییبرای مشکلات رفتاری دانش آموزان
۴- تعیین توان پیش بینی ناسازگاری های زناشویی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
۱-۵- فرضیههای تحقیق:
فرضیه اصلی : بین ناسازگاری زناشویی با مشکلات رفتاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه(معنادار) وجود دارد .
- بین ناسازگاری های زناشویی با مشکلات رفتاری دانش آموزان رابطه ( معنادار) وجود دارد.
- بین ناسازگاری های زناشویی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه ( معنادار) وجود دارد.
- مشکلات رفتاری دانش آموزان از طریق ناسازگاری زناشویی قابل پیش بینی هستند.
- پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از طریق ناسازگاری زناشویی قابل پیش بینی هستند.