تعریف مفهومی رویه ارائه خدمات:
وظیف اصلی این نقش عنصر آمیخته بازاریابی خدمات، ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای خدمت است(شهامتی، ۱۳۸۹).
۱-۶-۲) تعریف عملیاتی متغیرها:
۱-۶-۲-۱)تعریف عملیاتی مکان،زمان، توسعه و تعداد شعبههای بانکی:
در این پژوهش جهت پوشش عامل مکان و تعداد شعبههای بانکی از گویههای زیر استفاده شده است:
ایجاد شعب در مراکز اقتصادی – عمومی – مراکز خرید و پرجمعیت، در دسترس بودن شعب بانک در نقاط مختلف شهر، تناسب ساعات کاری بانک با اوقات فراغت مشتریان و توسعه خود پردازها (ATM).
۱-۶-۲-۲ )تعریف عملیاتی نرخ سود و کارمزد ارائه خدمات بانکی(قیمت):
در این پژوهش برای عامل نرخ سود و کارمزد ارائه خدمات بانکی از گویههای زیر استفاده شده است:
ارائه تسهیلات با نرخ سود کمتر، استفاده از بخشش وجه التزام ( جریمه تآخیر ) تسهیلات، استفاده از تقلیل کارمزد خدمات بانکی مانند ( کارمزد صدور دسته چک – چک بین بانکی – حوالجات …) و نرخ سود بیشتر و کاهش کارمزد خدمات بانکی
۱-۶-۲-۳)تعریف عملیاتی ارائه تبلیغات(ترفیع):
در این پژوهش برای عامل ارائه تبلیغات از گویههای زیر استفاده شده است:
تبلیغات از طریق رادیو و تلویزیون، فعالیتهای تبلیغاتی از قبیل ایراد سخنرانیها و برپایی سمینارها، تبلیغات در تابلوهای خیابانی، تبلیغات از طریق روزنامه های کثیر الانتشار و استفاده از جوایز بهتر و با دفعات بیشتر.
سوالات یا اهداف پایان نامه :
سنجش رابطه عوامل آمیخته بازاریابی با جذب مشتریان بانکی
۱-۴-۲ )اهداف کاربردی
سنجش رابطه بین مکان و توسعه شعب با میزان جذب مشتریان
سنجش رابطه بین نرخ سود و کارمزد ارائه خدمات بانکی در جذب مشتریان
سنجش رابطه بین تنوع و به روز بودن خدمات بانکی در بانک با جذب مشتریان
سنجش رابطه بین تبلیغات بانکی با جذب مشتریان
سنجش رابطه تاثیر نرخ سود و کارمزد ارائه خدمات بانکی بر جذب مشتریان
سنجش رابطه داراییهای فیزیکی ملموس بر جذب مشتریان
سنجش رابطه تاثیر رویه ارائه خدمات بر جذب مشتریان
برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
لینک بالا اشتباه است
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0