تعریف عملیاتی مفاهیم:
بازی:
منظور از بازی در این پژوهش بازی های مبتنی بر واحد کار دانش آموزان و مبتنی بر آموزش کلاسی کودکان پیش دبستان می باشد. سعی می شود از بازی های خلاق استفاده شود. برای مثال: استفاده از حلقه برای آموزش مسافت و دوری و نزدیکی (چندین حلقه را پشت سر هم قرار داده و از بچه ها می خواهیم که از حلقه ای به دیگر بپرند، در ضمن به تدریج فاصله حلقه ها را بیشتر می کنیم).
بازی آموزشی:
بازی آموزشی برای آموزش به افراد، مخصوص کودکان در یک موضوع درسی خاص طراحی گردیده است، یا به آن ها کمک می کند تا مهارتی را کسب نمایند.
خلاقیت:
نمره ای است که آزمودنی از آزمون فرم A خلاقیت تورنس کسب میکند.
پیش دبستان:
گذراندن دوره آموزش های پیش دبستان توسط دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مراکز پیش دبستانی.(طرح اساس پیش آمادگی مصوب وزارت آموزش و پرورش)
لینک بالا اشتباه است
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0