مدیریت ارزش مشتری[۱]
مدیریت ارزش مشتری تلاش میکند تا بهرهوری فعالیت بازاریابی و سودآوری واحد کسبوکار را از طریق شناسایی بخشهای متفاوت مشتری و تنظیم استراتژیهای بازاریابی، برنامهها و منابع متناسب با آن، ارتقا دهد. دو دیدگاه در رابطه با CVMوجود دارد:دیدگاه اول تلاش میکند که ارزش ادراک شده کالاها و خدمات مصرف شده توسط مشتریان را اندازهگیری و ارزیابی کند. این اطلاعات به عنوان مبنایی جهت بازنگری و بهبود کالا و خدمات ارایه شده مورد استفاده قرار میگیرد[۲](بیک وهمکاران , ۲۰۰۴). دیدگاه دوم ارزش مشتریان ویژه یا بخشهای ویژه مشتریان را اندازهگیری کرده و در امر فعالیت بازاریابی خرده فروشی مورد توجه قرار میگیرد. توجه همزمان به این دو دیدگاه نشان میدهد که هر دو جنبه روابط تجاری منجر به کسب ارزش افزوده میشود[۳](وانگ وهمکاران , ۲۰۰۴).
۲-۴– رضایت مشتری
رضایت مشتریان به این معنی است که آنان از نحوه برخورد و ارائه خدمات سازمان راضی می باشند و سازمان در جذب و حفظ ایشان موفق عمل نموده است. این مشتریان راضی، به هر اندازه که زمان و مبلغ بیشتری را برای سازمان صرف نمایند، انتظار کیفیت بالا دردریافت خدمات را خواهند داشت.(کاتلر،۱۳۸۴)
۲-۵- مفهوم بانکداری الکترونیک
عبارت است ازایجادامکاناتى درجهت افزایش سرعت وکارایی بانک درارائه خدمات بانکی درهرمکان موردنظرمشتری وارائه امکانات سخت افزاری ونرم افزاری به مشتریان که بااستفاده ازآنهابتوانندبدون نیازبه حضورفیزیکى دربانک،درهرساعت ازشبانه روزبه صورت۲۴ساعته ازطریق کانالهاى ارتباطى ایمن ومتنوع عملیات بانکى دلخواه خودراانجام دهند.
[۱]Customer Value Management
Bick et al [2]
Wang et al [3]
سوالات یا اهداف پایان نامه :
اهداف این پژوهش را میتوان در دو بعد اصلی و فرعی درقالب موارد ذیل دستهبندی نمود:
هدف اصلی:
- شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
اهداف فرعی:
- تعیین عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
- سنجش میزان اهمیت هر یک از عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
- اولویتبندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
لینک بالا اشتباه است
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0