
عنوان کامل پایان نامه : بررسی تاثیر اضطراب در یادگیری دانش آموزان تیزهوش و عادی
توصيف داده ها:
در مورد نمره كل اضطراب كل دانش آموزان در دو مدرسه مورد آزمودني مدرسه راهنمايي مصلي نژاد با ميانگين ۳/۴۳ و مدرسه راهنمايي تحقيقي با ميانگين ۸/۴۲ مشاهده مي شود كه هر دو مدرسه تفاوت چنداني ندارند.
۸/۴۲ |
عادي |
X ميانگين |
۳/۴۳ |
تيزهوش |
X ميانگين |
متغير وابسته: اضطراب
متغير مستقل A: تيز هوش و عادي
متغير مستقل B : پايه هاي تحصيلي اول ، دوم و سوم راهنمايي
F مشاهده شده در مورد مستقل A برابر است با دانش آموزان تيز هوش (مدرسه مصلي نژاد) با ۸۳/۲= F كه با درجه آزادي ۳ با احتمال ۹۵ درصد از عدد جدول (۱۸/۳) كوچكتر است، لذا بين نمره اضطراب و مقطع از لحاظ آماري تفاوت معنا داري وجود ندارد.
اما در مدرسه راهنمايي تحقيقي (عادي) عدد نتيجه جدول كي دو ۹۰/۶
مي باشد كه با درجه آزادي ۳ با احتمال ۹۵ درصد (۱۸/۳) جدول و ۹۹ در صد جدول (۸۴/۵) بزرگتر است پس در دانش آموز عادي از لحاظ آماري در سطح مقطع و پايه ها تفاوت معنا دار وجود دارد.
سوالات یا اهداف پایان نامه :
- آیا در بین دانشآموزان دختر تیزهوش و عادی از نظر اضطراب در مقطع راهنمایی تفاوت معنا داری وجود دارد ؟
- آیا بین دانشآموزان دختر عادی و تیزهوش در پایههای مختلف تحصیلی (دوره راهنمایی) تفاوت معناداری وجود دارد؟
برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

لینک بالا اشتباه است
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0