عنوان کامل پایان نامه : بررسی تاثیر اضطراب در یادگیری دانش آموزان تیزهوش و عادی
ب) محدوديت هاي غير قابل كنترل:
عدم كنترل دقيق متغيرهاي مزاحم يا مداخله گر در روند تحقيق.
عدم اطمينان از پاسخ گويي دقيق و صادقانه نمونه آماري پژوهش به پرسشهاي پرسشنامه مي باشد.
در نتيجه اين محدوديتها ممكن است از يك طرف بر روائي دروني تحقيق تأثير منفي داشته باشد واز طرف ديگر درجه تعميم پذيري نتايج پژوهش را با احتياط رو به رو كند.
برخي از عوامل در محيط طبيعي يا فيزيكي ميزان فشار رواني را بالا مي برند. به نظر مي رسد برخي ويژگيهاي معين محيطي بر سيستم عصبي سمپاتيك اثر برانگيزانندگي دارد وهمين خود موجب فشار رواني مي شود، هر چند افراد انساني ظرفيت زيادي جهت سازگاري با محيط هاي منفي و ناخوشايند دارند. چنين به نظر مي رسد شرايط زيستي خاص، همواره عكس العملهاي نامناسب پديد مي آورند. اين شرايط زيستي مي تواند اينها باشد: ازدحام سرسام آور يا تنهايي گرما و سرما، نور يا سروصداي زياد و محدوديت هايي كه خلوت فرد رادرمحيط كار از ميان مي برد.
سوالات یا اهداف پایان نامه :
- آیا در بین دانشآموزان دختر تیزهوش و عادی از نظر اضطراب در مقطع راهنمایی تفاوت معنا داری وجود دارد ؟
- آیا بین دانشآموزان دختر عادی و تیزهوش در پایههای مختلف تحصیلی (دوره راهنمایی) تفاوت معناداری وجود دارد؟
برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
لینک بالا اشتباه است
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0