عنوان کامل پایان نامه :بررسی میزان رضایت از آموزش ضمن خدمت به شیوه مجازی و تاثیر آن بر بهره وری سازمان صدا و سیما
مقدمه
این فصل با هدف آشنایی با مباحث نظری و پیشینه پژوهش های انجام شده مرتبط با موضوع پژوهش نگارش شده است . در بخش مباحث نظری در ابتدا به تعریف اجمالی به آموزش ضمن خدمت كاركنان بخصوص ضمن خدمت مجازي پرداخته شده و در ادامه پیرامون بهره وري در سازمان ها و كاركنان بحث شده است و در بخش پیشینه پژوهش های داخلی و خارجی مرتبط با موضوع مطرح شده است.
آموزش كاركنان
منظور از آموزش كاركنان كليه مساعي و كوشش هايي است كه در جهت ارتقاي سطح دانش و آگاهي ، مهارتهاي فني ، حرفه اي و شغلي و همچنين ايجاد رفتار مطلوب در كاركنان يك سازمان به عمل مي آيد و آنان را آماده انجام وظايف و مسئوليتهاي شغلي خود مي نمايد(ابطحي ، ۱۳۸۳: ۵۳). به عبارتي ديگر ، اموزش كاركنان عبارت است از مجموعه اي از كنش ها و فعاليت هاي هدفمند و سيستماتيك به منظور ايجاد تغييرات لازم در ساختار شناختي ، عاطفي و رواني – حركتي كه بين عامل ياددهنده و يادگيرنده به صورت كنش متقابل در جهت اصلاح بهبود عملكرد شغلي صورت مي گيرد(رمضاني ، ۱۳۸۹: ۳۴).
سوالات یا اهداف پایان نامه :
- تعیین رابطه رضایت از آموزش ضمن خدمت به شیوه مجازی وتوانایی انجام کار کارکنان سازمان صدا و سیما.
- تعیین رابطه رضایت از آموزش ضمن خدمت به شیوه مجازی و درک و شناخت شغل کارکنان سازمان صدا و سیما.
- تعیین رابطه رضایت از آموزش ضمن خدمت به شیوه مجازی و حمایت سازمانی کارکنان سازمان صدا و سیما.
- تعیین رابطه رضایت از آموزش ضمن خدمت به شیوه مجازی و انگیزش کارکنان سازمان صدا و سیما.
برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
لینک بالا اشتباه است
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0